Gratis verzending vanaf   €40     €75

Voor 16:00 besteld, morgen in huis

Volg ons op:

Bestelinformatie

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen is heel eenvoudig. Bij ons kunt u moeiteloos producten bestellen. Dit kan zowel met aangemaakt account als zonder account. U bent hiermee niet verplicht om bij aanschaf van een product een account aan te maken. Met behulp van verschillende betaalmethoden kunt u betalen, waarvan overboeking en acheraf betalen ook mogelijkheden zijn.
 

Stap 1 Winkel op onze website en plaats het gewenste artikel in de Winkelmand

Stap 2 Klik in de Winkelmand op Afrekenen en vul uw persoonlijke gegevens in onder Factuuradres (als u al ingelogd bent, dan hoeft dat niet*). Wanneer u uw bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, vul dan het Verzendadres in.

Stap 3 Vervolgens klikt u de gewenste verzendmethode aan. Bij verzending worden standaard verzendkosten gerekend. In sommige gevallen is het mogelijk om de bestelling in ons magazijn op te halen. Wanneer deze mogelijkheid bij uw bestelling van toepassing is dan kunt u deze aanvinken. Wij kunnen alleen leveren als het bezorgadres zich in Nederland of Beglië bevindt.

Stap 4 Kies een betaalwijze. Bij deze stap krijgt u vanzelf de betaalopties te zien die voor u van toepassing zijn.

Stap 5 Controleer uw bestelling. Kloppen de producten en het aantal?

Stap 6 Bent u in het bezit van een kortingscode of cadeaubon? Dan heeft u onder de bestelcontrole de mogelijkheid om eventueel een kortingscode of een cadeaubon te verzilveren.

Stap 7 Wilt u zich inschrijven voor de nieuwsbrief? Vink dat vervolgens naar wens aan of uit.

Stap 8 Om uw bestelling te voltooien vragen wij u aan te geven om akkoord te gaan met onze Algemene voorwaarden. Lees deze door en ga akkoord door het vakje aan of uit te vinken. Indien u niet akkoord gaat, zal de bestelling niet voltooid kunnen worden.

Stap 9 Plaats uw bestelling!
 

Als u al eerder een bestelling heeft gedaan, kunnen we soms alvast een aantal gegevens vooraf invullen. U hoeft dan eigenlijk alleen maar te controleren of de gegevens kloppen. Wilt u hierop een wijziging aanbrengen, dan kunt u dat natuurlijk doen.

Wij proberen uw bestelling altijd zoveel mogelijk in één zending te bezorgen, maar het kan natuurlijk voorkomen dat we genoodzaakt zijn om dat te splitsen in twee of meer zendingen. Dat heeft geen gevolgen voor de berekening van de verzendkosten.

Voor welke betaalmethode u ook kiest, voor elke bestelling maken wij een factuur. U ontvangt van ons een e-mail met de bestelgegevens. Hierop staat ook het bestelnummer vermeld. Als u contact met ons op wilt nemen voor vragen over bijvoorbeeld uw bestelling, dan raden wij aan dit nummer bij de hand te houden.

 

* In sommige gevallen kan er een foutmelding optreden als u uw bestelling wilt afronden wanneer u reeds ingelogd bent op onze website. Wanneer dit zich voordoet raden we u aan om uit te loggen en dan het bestelproces te doorlopen. Mocht het dan wederom niet lukken, dan verzoeken we u om contact met ons op te nemen.

 

 

Wanneer wordt mijn bestelling in behandeling genomen?

Bij ieder product staat een actuele levertijd vermeld. Wanneer het product bij ons op voorraad is wordt het binnen het aangegeven aantal werkdagen verzonden.

Wanneer u gekozen heeft om te betalen met iDEAL, PayPal, creditcard (Visa, MasterCard, Maestro en dergelijken), SOFORT Banking, MisterCash of Achteraf Betalen wordt uw bestelling direct verwerkt en verzonden volgens de aangegeven levertijd (zoals vermeld staat bij het product).
Wanneer u gekozen heeft voor overboeking wordt uw bestelling verwerkt zodra wij het bedrag ontvangen hebben op ons rekeningnummer.
 

Omdat wij niet zelf over een bezorgservice beschikken zijn wij afhankelijk van PostNL, DHL, DPD en andere transportmaatschappijen. Deze maatschappijen stellen 95 procent van de leveringen binnen de actuele levertijd bezorgd te hebben. Het is dus mogelijk dat uw bestelling onverhoopt op een later moment dan verwacht bij u, of een andere ontvanger, geleverd wordt. Wij hebben hier helaas geen invloed op en zijn hier niet aansprakelijk voor. In sommige gevallen kan het zijn dat het pakket door de bezorgservice kwijtgeraakt is. In dit geval zullen wij alles in het werk stellen om een passende oplossing te vinden.

 

 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

In sommige gevallen kan dat op werkdagen, mits u hier een telefonische of e-mailafspraak voor heeft gemaakt en het product op voorraad is. Als u een afspraak heeft gemaakt voor het afhalen zult u van ons een bevestigingse-mail ontvangen zodra het pakket voor u klaar ligt met daarin de routebeschrijving en precieze afhaaldatum en -tijd. Wij zijn op werkdagen geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur. U kunt de producten Indien u vragen heeft over het afhalen in Doetinchem kunt u ons telefonisch bereiken op 0314 640 144 of kunt u een e-mail sturen naar info@kooprijk.nl.

 

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Ja, u ontvangt een orderbevestiging per e-mail. Zodra uw bestelling door het magazijn ingepakt en verstuurd is ontvangt u een e-mail, hiermee kunt u de status van uw bestelling zien. Indien u geen e-mailbericht ontvangen heeft neem dan telefonisch contact met ons op via: 0314 640 144 of stuur een e-mail naar info@kooprijk.nl

 

 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet (compleet) geleverd is of er onderdelen ontbreken?

Neem bij een niet ontvangen bestelling, incomplete bestelling of ontbrekende onderdelen binnen 14 dagen contact op met onze klantenservice. Deze zal alles in het werk stellen hetgeen niet compleet is zo snel mogelijk na te sturen of een andere passende oplossing te vinden. Neem telefonisch contact met ons op via: 0314 640 144 of stuur een e-mail naar info@kooprijk.nl

 

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra u het bestelproces heeft doorlopen en uw bestelling geplaatst is, bent u akkoord gegaan met de aankoop en wordt deze in het systeem verwerkt. Omdat uw bestelling gereed gemaakt wordt voor verzending of al naar u onderweg is, is annuleren niet meer mogelijk (zie Algemene Voorwaarden). U kunt de bestelling na ontvangst wel retourneren, let erop dat de verzendkosten die u hiervoor maakt voor eigen rekening zijn.

 

Contactformulier

Neem contact op met ons, we reageren binnen 3 werkdagen.
  • Balkonstore
    Grutbroek 30
    7008AM Doetinchem
  • Telefoon: +31 (0)314 640 144

Openingstijden Maandag - vrijdag : 10:00 - 16:00 uur
Zaterdag, zondag: gesloten

Tevens tijdens feestdagen gesloten

Waar zoekt u naar?

Uw winkelwagen